Maatregelen Coronavirus (Covid-19)

Hoe gaat Preuninger om met het Coronavirus

Bij Preuninger nemen wij maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Wij volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen. Wij gaan hier zeer serieus mee om, houden extra schoonmaakbeurten en hebben intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals deurklinken en pinapparaten).

Wanneer de situatie daar om vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Op de meest voorkomende geven wij hieronder alvast antwoord.

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via het online contactformulier.

 

FAQ

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij zullen u verwelkomen met een glimlach achter een mondkapje, dus geen handdruk
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn
  • Wij volgen strikt de protocollen op omtrent het handen wassen
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Ik heb een werkplaatsafspraak staan, kan deze doorgaan?

Jazeker, u bent meer dan welkom! Wij hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt:

  • Graag ontvangen wij van u alleen de autosleutel. Eventuele sleutelhangers a.u.b. verwijderen
  • Wij vragen u om op gepaste afstand te blijven van andere klanten en medewerkers (circa 1,5 meter)
  • Onze collega’s in de werkplaatsen dragen wegwerphandschoenen en gebruiken stoel- en stuurhoezen
  • Tevens zullen zij de versnellingspook en andere high-touch-gebieden in uw auto desinfecteren

 

Ik heb een werkplaatsafspraak staan, maar die zou ik graag verplaatsen. Is dat mogelijk?

Uiteraard is dit mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

 

 

Ik wil een werkplaatsafspraak maken, kan dat?

U kunt deze afspraak eenvoudig online inplannen via https://www.preuninger.nl/afspraak-maken. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met de vestiging van uw voorkeur. Via https://www.preuninger.nl/contact kunt u het telefoonnummer vinden.

 

 

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

 

 

Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

 

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem daarvoor contact op met uw verkoopadviseur.

 

Wordt mijn nieuwe auto nog wel afgeleverd?

Jazeker, onze verkoopadviseur gaat echter niet meer naast u in de auto zitten maar staat naast de auto op gepaste afstand voor een verkorte aflevering. Als er daarna nog vragen zijn dan maken wij graag een extra afspraak.

 

 

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

 

Wij helpen u graag verder via onze online kanalen of u kunt e-mailen naar info@preuninger.nl

 

 

Voorraad

Er staan altijd meer dan 200 occasions voor u klaar

Bekijk onze voorraad

Meer informatie

U kunt contact opnemen met één van onze vestigingen. Of via het contactformulier.

Naar contactpagina

Klanten
onze klanten beoordelen ons met een

8,6